Menu
EUR

Meest gestelde vragen

Neem contact op

Betalingen:
IDEAL: Mijn order staat op “wacht op betaling” maar ik heb wel betaald?

Betalingen via iDEAL worden automatisch gekoppeld. Mocht je er zeker van zijn dat je betaling wel gelukt is maar in je account zie je de status nog op "wacht op betaling" staan, neem dan contact op met onze klantenservice. 

Mijn betaling is mislukt, wat nu?

Als je betaling via iDEAL, Paypal of Achteraf betalen niet is gelukt dan kun je je order opnieuw plaatsen. Wij annuleren de andere order automatisch na 10 minuten.

Via Klarna betalen lukt niet, help!

Sinds 18 juni 2024 zijn wij overgestapt van Klarna naar Riverty. Dit is dus ook de reden dat je niet meer voor Klarna kunt kiezen bij het afrekenen. 

Voor Riverty hanteren wij een maximaal bestelbedrag van € 150,- mocht je totale order bedrag hierboven komen dan kun je Riverty niet selecteren. 

Levering:
Wanneer wordt mijn pakket geleverd?

Voor Nederland en België

Besteld en betaald op: Bezorgd op:
Maandag voor 22:00 Dinsdag
Dinsdag voor 22:00 Woensdag
Woensdag voor 22:00 Donderdag
Donderdag voor 22:00 Vrijdag
Vrijdag voor 22:00 Zaterdag
Zaterdag Maandag
Zondag voor 18:00 Maandag

 

Door wie wordt mijn pakket geleverd?

Alle Nederlandse zendingen worden geleverd door DHL Parcel of PostNL.

Alle Belgische zendingen worden geleverd door PostNL België

Wanneer ontvang ik mijn track and trace?

DHL Parcel en PostNL: Zodra het pakje aankomt in het hoofd depot versturen wij een Email met daarin een track and trace link.

PostNL België: Zodra het pakje aankomt in het hoofd depot in Antwerpen versturen wij een Email met daarin een track and trace link.

Hoelaat komt de bezorger langs?

DHL parcel en PostNL dit staat in vele gevallen vermeld bij je track and trace.

PostNL Beglië dit staat in vele gevallen vermeld bij je track and trace.

Retourneren:
Ik wil iets retour sturen. Hoe moet ik dat doen?

Dit kan heel makkelijk via ons retourportaal. Klik op de volgende link http://uwantisell.retourportaal

Er zijn drie mogelijkheden om je retour bij ons aan te melden en te verzenden:

  1. Retourlabel via ons retourportaal
    Meld je retour aan via ons retourportaal en kies voor het aanmaken van een verzendlabel.
    Je kunt kiezen voor een PostNL-label een DHL-label of een DHL-Printless-label (waarbij je niets hoeft te printen).
    De kosten hiervoor zijn v.a. €4,99.
  2. Zelf retourneren
    Je kunt je pakket ook zelf retour sturen met een eigen verzendmethode.
    Meld de artikelen wél eerst aan via ons retourportaal. Omdat je geen retourlabel van ons gebruikt, is dit kosteloos.
  3. Inleveren bij ons magazijn
    Je mag je retour ook direct inleveren bij ons magazijn.
    Ook in dit geval meld je de artikelen eerst aan via het retourportaal.
    Er zijn geen kosten aan verbonden, omdat je geen verzendlabel nodig hebt.
Ik hebt iets retour gestuurd, wanneer heb ik mijn geld terug?
Het kan 4 tot 5 werkdagen duren voordat je pakket bij ons aankomt. Daarna zal hij worden gecontroleerd en na goedkeuring maken wij een credit aan. Het tegoedbedrag zal binnen 5 werkdagen op je rekening staan.
Ik heb iets retour gestuurd, maar mijn geld nog niet terug ontvangen. Hoe komt dit?

Normaal gesproken ontvang je binnen een week na verwerking van retour je geld terug op je rekening. Maar soms ontvang je geen bericht en lijkt het alsof je retour niet bij ons binnen is. Dit is in 99% van de gevallen niet juist.

Tijdens drukke periodes kan het langer duren voordat je retour verwerkt is. Denk hierbij aan Halloween (oktober) Kerst en Oud en Nieuw (December/Januari) en Carnaval (Februari/Maart). Tijdens deze periodes zijn er extreem veel uitgaande zendingen en dus ook meer retouren. 

De verwerkingstijd bedraagt dan maximaal 14 dagen.

Naar welk adres kan ik mijn pakket retourneren?

Klik hier om naar onze retourpagina te gaan.

Wil je het op eigen kosten retour sturen of zelf bij ons afgeven? Dan kun je het volgende adres gebruiken:

Uwantisell
Grotenoord 4
3341 LT Hendrik-Ido-Ambacht

 

Wat als ik een omruiling wil?

Als je een andere maat of product wilt dan doe je het volgende. 

Je stuurt het product retour. Wij storten het geld terug op je rekening. Je kan zelf de juiste maat opnieuw bestellen en betalen. 

Betaal ik retourkosten?

Voor het retourneren hanteren wij één vast tarief, ongeacht het aantal artikelen: €4,99 voor Nederland en €5,99 voor België.

Indien je kiest voor een andere vervoerder, zijn de kosten die deze vervoerder berekent voor jouw rekening.

Let op: meld de producten wel altijd aan, dit is kosteloos, omdat je geen gebruikmaakt van een retourlabel van ons.
Wanneer je het pakket bij ons op locatie wilt retourneren, zijn hier ook geen kosten aan verbonden. Ook in dit geval dien je de retour aan te melden via het retourportaal.

Contact:
Bel ons 085 - 025 0119

Heb je vragen dan kun je ons bellen wij helpen je graag 085 - 025 0119

Wij zijn bereikbaar van ma t/m vrij van 09:00 tot 17:00
Handig als je direct contact met ons wilt.

 

Stuur ons een mail

KLANTEN: Vragen over een bestelling, betaling, retour of onze producten:

Vragen over je order? 
- Vermeld altijd je ordernummer in het onderwerp.
Vragen over een product?
- Vermeld altijd het artikelnummer in de mail

 

BEDRIJVEN: Samenwerkingen, publicaties, marketing, ontwikkelaars:

Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €75,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkel wagen!